22 September 2006

Sarria, waar alles eindigde en terug begon..

Vorige nacht werd er op de slaapzaal van de albergue een ronkconcours gehouden.
Het leek wel een orkest, als de ene stopte begon er een andere.
Een lichte slaper zoals ik doet hier weinig ogen dicht.
Ik val dus maar in slaap als ik eigenlijk wakker moet worden. Snel naar dat station wandelen en daar merken dat de trein natuurlijk driekwartier te laat is.
Ik kom aan in Sarria en word overvallen door emoties. Hier ben ik vorige keer geƫindigd en ben ik met de moed in de schoenen naar huis vertrokken.
Bon, ik begin te wandelen, alle begin is altijd moeilijk. Eerst omhoog, dan omlaag. Bergachtig, heuvelachtig, goed weer en mooi landschap.
Ongeveer 25 kilometer.
Mijn rugzak moet nog getuned worden, ergens onderaan voel ik lichte irritatie aan mijn rug.
Omdat ik nogal een zwakke rug heb en liever problemen vermijd op dat vlak ga ik zo snel mogelijk een oplossing proberen bedenken.
Benen en voeten zijn ok, so far natuurlijk...
Voor morgen wordt regen voorspeld, een overblijfsel van een orkaan heeft de kust van Galicia bereikt en zal in het binnenland voor wat zwaar weer zorgen.
Duimen dat het een beetje droog blijft dus !

No comments: